هفته نامه شهرسبز

هفته نامه فرهنگی سیاسی اجتماعی اقتصادی ورزشی استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد

هفته نامه شهرسبز

هفته نامه فرهنگی سیاسی اجتماعی اقتصادی ورزشی استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد

Instagram
بایگانی
نویسندگان
هفته نامه فرهنگی سیاسی اجتماعی اقتصادی ورزشی استان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد

امانا... دهقانفرد؛  دشمن همواره به دنبال تبدیل شهرها و مناطق داخلی به میدان جنگ و استفاده از اختلافات قومی، مذهبی و منطقه ای به عنوان برانگیزاننده ی احساسات مردم این مناطق است یعنی همان عواملی که موجب تحمیل جنگ هشت ساله به نظام اسلامی گردید و طی چهل سال گذشته به انحای مختلف ضرباتی را بر مردمِ ما وارد کرد مستمرٌا در حال باز تولید است. در این میان البته عده ای از افراد حاضر در صحنه آگاهانه، و بخشی دیگر نیز بدون آن که بدانند اقداماتشان چه ضرر و زیانی برای خود و جامعه به دنبال دارد، صرفاً بر اساس طراحی هایی که پشت پرده برایشان صورت گرفته، نقش اصلی برای اجرای این توطئه ها را ایفا میکنند .

۱- در این گونه موارد معمولاً یک خواسته و نیاز که در نگاه اکثریت و یا اقلیت هایی از ساکنان یک کشور، استان، شهر و یا حتی روستا به عنوان حقی مشروع قلمداد می شود، مورد شناسایی قرار گرفته و سپس از زبان عوامل پنهانِ دشمن، بین نخبگان، بزرگان و تاثیرگزاران تبلیغ و نهایتاً از این طریق، مدیرانِ دولتی و حتی مراکز معنوی، فرهنگی و سیاسی را نیز به عنوان طرفداران و حامیان طرح های مورد نظر وارد گود می کنند. 

۲- نقش نفوذی ها در تمامی مراحل توطئه، نقشی اساسی بوده، و اگر چه تلاش زیادی برای مخفی نگه داشتن اقدامات خود و همکارانشان صورت می دهند، در عین حال اما امکان شناسایی آنان برای دستگاه های مربوطه کاملاً وجود دارد چرا که علی رغم زرنگی هایی که صورت می دهند ولی در صورت دقت بیش تر، می توان از طریق شعارها و هم سو بودن فعالیت های پنهان آنان با اهداف و برنامه های آشکار سازمان های جاسوسیِ مورد نظر، به نفوذی بودنشان پی برد.

۳- برای « شناخت » نفوذی ها راه های متعددی وجود دارد که بخشی نیازمند تخصص است و تنها افراد آموزش دیده و کار آزموده می توانند این افراد را ردیابی نمایند اما بعضی دیگر نیازمند مقداری دقت و توجه است به عنوان مثال:

۳/۲- معمولاً برنامه ها و اقدامات افراد حاضر در صحنه دقیقاً با اهداف و تبلیغات سازمان ها و کشورهای دشمن، مشابه و هم سو بوده و هر دو به دنبال اجرای ماموریت واحد هستند.

۳/۲- این افراد در جلسات محفلی و تصمیم گیری جهت هماهنگی بین اعضای صنفیِ معترض و یا گروه های مجازی هوادار ، بیش ترین تلاششان سوق دادن اعضا به طرف شعارهای براندازانه و کشانیدن مردم به کف خیابان ها ،آن هم با استفاده از اقدامات هنجارشکنانه بوده و معمولا هم مخالف با نظرِ اکثریت معترضین خواهد بود .   

۴- بیش ترین تلاش نفوذی ها در حال حاضر زیر سئوال بردن رهبری، ولایت و نهادهای منتسب به ایشان، حوزه های علمیه [که بخشی از این مأموریت متأسفانه توسط عمامه به سرها دنبال می شود]، سپاه و بسیج، ایجاد ناامیدی و سرخوردگیِ عمومی نسبت به آرمان های نظام اسلامی، دل سرد کردن نیروهای انقلابی به ویژه جوانان عزیز و نهایتاً ناکارآمد نشان دادن اصل دین در اداره جامعه بوده و نقطهی مشترک بین تمام دشمنان در داخل و خارج از کشور، اصل ولایت فقیه بوده و اتفاقاً در بیش تر تجمعات و فتنه های صورت گرفته، همین امور، نمودِ بیش تری داشته است.

۵- نفوذی ها از میان کسانی انتخاب می شوند که دارای بیشترین شباهت ها به مجموعه ی مورد نفوذ قرار گرفته هستند و گاهی از ولایت مدارها ولایت مدارتر، از نماز شب خوان ها نماز شب خوان تر و در قضیه ای مانند طرح تقسیمات در هر دو سوی موافقین و مخالفینِ طرح، خود را دو آتشهتر !؟ نشان می دهند.

۶- در خصوص عاملِ نفوذی انفجار ریاست جمهوری آمده است که آقای رییس جمهور از شدت اطمینان، به ایشان اقتدا می کرد! و یا عامل انفجار حزب جمهوری وقتی به جبهه رفته بود قبل از اذان صبح مثلاًً برای نماز شب که بلند می شد طوری حرکت می کرد که عمدا پایش به افراد دیگر بخورد تا بیدار بشوند و ببینند که او برای تهجد شبانه بیدار شده و یا دارای دو خودکار بود، هر وقت می خواست کار غیرِ مربوط به بیت المال انجام بدهد! خودکار شخصی را [به طوری که دیگران نیز متوجه بشوند] مورد استفاده قرار می داد. هیچ کس اما از او نپرسید تو که این قدر مقیَّدی، چرا از خودکار شخصی خود به نفع بیت المال استفاده نمی کنی؟

٧- طی چهار دهه ی گذشته اقدامات مخربِ فراونی توسط نفوذی های دشمن در اقصی نقاط کشور به انجام رسیده، که دهه ی ٦٠ به نوعی بهارِ حضور و فعالیت های آنان در میادین عملیاتی جنگ تحمیلی، ترورهای کور و هدف دار و.. محسوب می شود. در عین حال به فراخور پیش رفت دستگاه های امنیتی داخلی و بالا رفتن اطلاعات عمومیِ مردم، تاکتیکهای دشمن نیز روزآمدتر گردیده اما یک اصل به صورت ثابت همچنان مورد استفاده دشمن قرار می گیرد که همانا حضور عوامل انسانی نفوذی در تجمعات و کنارِ مطالبات قانونی و غیرقانونی مردم بوده و نشانه ی آن نیز ده ها نماینده ی مجلس!؟، رییس جمهور، وزیر، روحانی نمایان، آقازاد، دیپلمات، سردار و دیگر مقاماتی است که روزگاری به عنوان نفوذیِ دشمن مشغول خیانت به میهن، نظام و مردم خود بوده اند ولی هم اکنون در سایه ی حمایت سازمان های جاسوسی در کشورهای غربی و عربی روزگار ننگین شان را سپری مینمایند.

سخن پایانی:

  گر چه هر مطالبه ی مردمی لزوماً به معنای نفوذی بودن مطالبه گران نخواهد بود اما باید توجه داشت که در کنارِ هر مطالبه و درخواستی که لازمه اش حضور در کف خیابان، بستن جاده ها، اختلال در کسب و کار مردم و به نوعی تخریب اموال عمومی و خصوصی باشد، قطعاً افراد نفوذی و عوامل بی رحمِ دشمن نیز در آن جا حاضر و فعال گردیده و طبیعی است در این گونه موارد آن چه که در هیاهوی اغتشاشات محو خواهد شد همانا «مطالبات اولیه» بوده و بیش ترین ضرر و زیان نیز به «مردمِ عادی» وارد خواهد شد.

 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
KJDYTVG